Brak obsługi JavaScript

Państwa przeglądarka ma wyłączoną obsługę Java Scriptu bądź go nie obsługuje.

Część funkcjonalności serwisu nie będzie dla Państwa dostępna.

Zalecamy włączenie obsługi Java Scriptu bądź zainstalownie innej przegląrki np.: Fire Fox-a

Za utrudnienia przepraszamy.

Nowa jakość promocji nauki

Ready, Study, Go! Poland to główne hasło kampanii wizerunkowej, którą od marca realizuje Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Uporządkowane działania promocyjne mają wzmocnić polskie uczelnie w rywalizacji o studentów z zagranicy.

Jednolity system promocji ma wzmocnić wizerunek polskich uczelni i innowacyjnych badań naukowych na rynkach zagranicznych. W myśl nowych zasad promocja polskiego szkolnictwa wyższego będzie ściśle związana z promocją Polski. Prestiż uczelni, wyrażający się pozycją w rankingach międzynarodowych, to nie wszystko. Równie ważnym motywem wyboru jest marka kraju, w którym kandydat na studenta lub naukowiec planuje podjąć studia lub realizować projekt naukowy.

Jest to pierwszy krok do zmiany kursu w promocji polskiego szkolnictwa wyższego oraz nauki. Archaiczne formy komunikacyjne (brandingowe) będziemy stopniowo zastępować formami nowoczesnymi i interaktywnymi, zaś treść informacyjną wzbogacać o szczegóły działające na emocje odbiorców.

Główną grupą docelową działań promocyjnych są kandydaci na studentów, zwłaszcza w obliczu zbliżającego się niżu demograficznego. W tym przypadku proponowane rozwiązania mają charakter stricte „rekruterski” i ze względu na wiek odbiorcy nieco inne zabarwienie emocjonalne. Druga grupa to naukowcy, zwłaszcza ci realizujący innowacyjne i ambitne projekty badawcze. W tym przypadku komunikacja opiera się na nieco innym przesłaniu znaczeniowym, uwypuklającym zestaw skojarzeń z pracą badawczą i również uwzględnia charakterystykę oraz profil psychologiczny odbiorcy.

Źródło :  www.nauka.gov.pl 

 

http://www.nauka.gov.pl/fileadmin/user_upload/szkolnictwo/20120525_GUIDELINE

 

ksiega_identyfikacji_wizualnej

 

  • W razie pytań

    Kontakt do organizatorów

    Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
    Kamil Melcer

    Biuro Ministra
    T +48 52 92 602
    E kamil.melcer@nauka.gov.pl
    
    

    Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
    ul. Mokotowska 43
    00-551 Warszawa
    F  +48/22 46 31 029


    Agnieszka Pietrzak
    Dyrektor Promocji i Komunikacji
    T  +48/22 46 31 171
    apietrzak@frse.org.pl

    Jan Nicał
    Koordynator Zespołu Promocji
    T  +48 22 46 31 175
    M +48 728 455 334
    jan.nical@frse.org.pl


    Rejestracja uczestników
    (dyżury na polskim stoisku)

    Malwina Górecka
    T  +48 22 46 31 178
    M +48 728 455 331
    mgorecka@frse.org.pl